torsdag 28 februari 2008

Tungan värker...

Nu har jag så ont i halsen och tungan (?) att jag... ja jag vet inte, nästan vill skära av mig skallen !!!

Har kommit hem från jobbet ganska nyligen, gick ju ingen vidare att ha kvällsöppet, inga kunder på hela kvällen =/

Sitter och "njuter" (haha) av en whiskey från, hmm 1991 !! 17 år är den, det ska tydligen vara fint !! Smakar skit enligt mig, men det är tydligen bra mot förskyldningar. Undrar vad mannen tycker om att jag använder hans dyrgriplingar till läkemedel... ?
HOPPAS jag är friskt i morgon, jag vill verkligen kunna njuta denna helgen och bara ha det trevligt och mysigt. Jag vill inte känna att tungan ska sprängas (helt ärligt känns det som att tungan är 4:a ggr större än vanligt.) Är det normalt när man är förskyld? Har aldrig haft det så förrut.

Nu har jag börjat få liiiiite ordning i butiken, just nu kan jag inte lägga upp fler bilder eftersom jag inte har några produkter att fota.
Min absoluta favorit vara är förvaringsboxen, så snygg !! Jag beställde en mindre variant oxå, men den var tydligen helt slut *snyft*
Skulle försöka lägga in en bild här med det gick sådär, tror jag fixade ett nytt inlägg åt förvaringsboxen.. :) jaja, jag lär mig nog, förr eller senare...

ha en bra kväll // Annelie

Inga kommentarer: