tisdag 26 februari 2008

Det kom inga varor igår, jag hade visst missuppfattat det hela ! Varorna hämtades från grossisten igår, det är tydligen inte samma sak. Nu tar det iof max en timma för budet eller fraktbolaget att köra varorna hem till mig, m e n det är tydligen inte samma sak ! Undrar hur länga jag får vänta nu då, hur lång tid ska det ta innan fraktbolaget tar mitt paket från sin central och kör hem det till mig... ? Undrar var den här centralen ligger någonstans ? Säkert i Stockholm, dem hämtar mina varor i Borås, kör det till Stockholm och sen till mig i Göteborg... Allt för att jag ska få vänta extra länge !!

Igår fick jag katalog och prislista från den andra grossisten. Jag satt och räknade på allt jag redan hade bestämt mig för att köpa in och insåg ganska snabbt att det blev väldigt väldigt dyrt !! Nu vet jag inte alls hur jag ska göra. Jag kanske får dra ner på sortimentet lite i början. Jag tänker fram och tillbaka... har pratat med grossisten angående fraktkostnaderna osv ! Det är verkligen svårt alltså. Ja vi får se vad jag hittar på helt enkelt...

För övrigt så har jag skadat min axel, eller så har jag fått en inflamation (mannens teori) ! Ont som *** gör det i allafall !! Kan knappt röra den, ja blir det inte bättre får jag nog gå till doktorn. Har ju en jobbig förskylning i kroppen, halsen och bihålorna spränger !! Jag MÅSTE bli frisk till helgen för då ska jag och Jenny åka till Kristianstad och kolla på blodsbröder. Ska bli himla roligt, dessutom så behöver vi en riktig tjejkväll ihop.

// Annelie

Inga kommentarer: