fredag 22 februari 2008

Så typiskt !

Jag har tänkt att det kanske vore nått att gå på en matmässa eller liknande i vår, för uppdatering och få lite nya ideèr kanske. Tror det är jätte viktigt att vara ute och möta både kunder och leverantörer live. Jag har googlat runt (som vanligt) =) utan att hitta något under dom närmsta månaderna, men så hörde jag nåt på radion, lyssnade inte särskilt noga, men jag hörde iallafall om en matmässa på Eriksberg. Eftersom jag inte lyssna så noga så kopplade jag inte på engång ! Utan började fundera på det lite senare... gick till datorn och började söka på matmässa i Eriksbergshallen och visst är det än mässa här nu !! http://www.passionformat.se/
Frågan är varför man inte vet sånt här innan den har börjat, jag har varken hört eller sett någon reklam om detta förrens idag och mässan är till_och_med i samma statsdel som jag bor i !! Nu jobbar ju såklart jag HELA helgen, så det är minimal chans att jag hinner dit, riktigt riktigt tråkigt tycker jag. Hoppas på fler mässor framöver, både i Göteborg och i övriga sverige. Är det någon som har koll på det är ni välkommna att maila eller kommentera... ;)

Förövrigt så har jag fått katalog och listor från en grossist som säljer bla. Loacker och venchi (super fin choklad) idag + smakprover.... =) Då blir man lite extra glad !!
Nu ska jag bara bestämma mig för vad jag ska ta in i butiken, Jacob (sonen på 4.5) har redan sina favoriter, finsmakare som han är... :)

Ha en underbar fredag // Annelie

Inga kommentarer: