torsdag 28 februari 2008

Äntligen varor :)

Japp igår kom det ett gäng varor, 6 av 15 beställda artiklar !!! Helt otroligt enligt mig själv, men är ju som sagt nybörjare på detta området ! Kanske är helt normalt att man får vänta 23 dagar på leverans där det fattas mer än hälften.. ?? Jag blev såklart jätte besviken och har ingen aning om när nästa leverans kommer =(
Delikatesserna kommer under nästa vecka iaf, har ju inte beställt så mycket därifrån, men jag får fylla på allt eftersom.
Igår beställde jag hem garden in a bag produkter också. Helt otroliga påsar som innehåller jord och fröer, bara att vattna. Tänkte på mina föräldrar när jag såg dom super söta påsarna, eftersom dom flyttar in i lägenhet nu i helgen !!
Så håll koll på det när jag öppnar butiken, leverans under nästa vecka :)

Idag ska jag jobba i butiken, börjar klockan 16.00. Det ska vara natt öppet idag, tror även att det är erbjudanden på sängar, bäddmadrasser osv. Jag är fortfarande super dålig, halsen och bihålorna värker som tusan. Hoppas jag piggnar till lite iaf, vill ju som sagt verkligen få jobb där :)

ha en bra torsdag // Annelie

Inga kommentarer: