tisdag 26 februari 2008

inget idag heller =(

Åhh va tråkigt det är att vänta ! Inga varor idag heller, undrar när dom ska komma... om jag ändå hade en såndär kod så man kunde söka leveransen ! Det hade vart bra...
Idag har jag varit ute i stormen för att försöka hitta partihallarna här i Göteborg, där finns det tydligen en massa grossister, som säljer mat/livsmedel !! men eftersom jag inte har nått vidare bra lokalsinne blev tyvärr inget besök där, jag snurrade mest runt i gamlestan i massa lera. Blåste gjorde det också, regnblåst !! Jag gav upp ganska snabbt, surade in mig i en spårvagn som iaf tog mig till stan !! Sen ringde jag mannen och skällde lite på honom eftersom han lurade ut mig på farlig mark !! Det var hans tips att jag skulle åka ut dit innan jag beställde nåt från den andra grossisten. Han är bra på sånt här min man, han har många års erfarenhet som säljare och har en hel del kontakter... så jag lyssnar såklart på hans råd, men det betyder inte att jag följer dom ;)
Jag la in en liten liten pytte order sen när jag kom hem ! =) jag menar, nu måste jag ju börja sälja nåt snart i den här fantastiskt fina butiken jag har . Fin fina produkter, olja, tryffelolja och pasta... dessa produkter kommer nästa vecka ! Skönt att jag snart kan öppna.

Igår opererades min lilla mamma, hon mår bra efter omständigheterna, men det är ju alltid otrevligt att sövas och att vakna. Hon har ganska ont, men det kommer bli bra för henne tror jag !! i helgen ska dom flytta också... till en lägenhet. Hoppas allt går bra där, jag är inte hemma så jag kommer inte hjälpa till, känns ju inte så schysst faktiskt !! jag får ge dom en fin fin inflyttningspresent =)

// ha en bra kväll

Inga kommentarer: