söndag 2 mars 2008

Familjen är återförenad

Ja, nu har barnen och mannen äntligen kommit hem ! Så skönt... visst är det skönt att vara ensam hemma ibland, men inte en hel HELG !!! jag skulle ju igentligen åkt iväg ihelgen också, men det blev tyvärr innställt. Men vad mycket man får gjort när man är ensam hemma, helt otroligt =)

Nu har jag lagt ut det första receptet, under veckans recept. Det blev en fantastisk risotto denna veckan. Suveränt gott ! Det skulle vara jätte kul om någon som testar receptet skriver en liten kommentar, eller skickar ett mail till mig !! Så jag vet om recepten går hem... =)

jag har faktiskt inte så mycket att skriva om idag, det kommer ju varor under nästa vecka men det vet ni ju redan... =) Jag har lagt ut varorna i butiken redan om ni vill tjuvkika. Själv är jag helt såld på Anne Taintors prylar... !!

// Annelie

Inga kommentarer: