tisdag 4 mars 2008

Anne Taintor


Ja nu har jag snart tjatat färdigt om Anne Taintor, men måste bara säga att nu har vi fått hem varorna, så för alla er som har väntat, dem ligger nu på lager.

På Lördag ska vi ha den första provsmakningen, vi har fått jätte bra respons på det, jätte kul verkligen !! jag kommer antagligen lägga upp bilder på det efter helgen. Det var helt okej för Värdinnan...

Jag har fortfarande inte sett skymten av varorna som restades...! Lite tråkigt tycker jag, mest synd är det att man inte får någon information. Räkningen har jag fått iaf... ;)

Igår när vi var och handlade jag, Jacob och Gabriel så såg Jacob en kvinna som sålde tidningen Faktum. Själv tänkte jag inte så mycket på henne, men Jacob stannade till och drog mig i armen och sa
- mamma, den tanten är ledsen !
- Nej då, sa jag det är nog ingen fara.
- Jo mamma, hon är ledsen för att ingen köper hennes tidning. Mamma får jag köpa hennes tidning?
- Ja visst, gör du det (vad ska man säga lixom) ;)
Jag gav honom 50 kr som han han till damen, hon blev såklart överlycklig.
Då blev Jacob oxå överlycklig och tittade på mig och sa, mamma du vet man måste faktiskt dela med sig !!! =)

Inga kommentarer: